Hliníkový ventil lisovaný pre senzory Autel - čierny
Hliníkový ventil lisovaný pre senzory Autel - čierny
Čierno lakovaný hliníkový ventil, určený pre senzory Autel MX Sensor a 1-Sensor TPMS.
Nástrčná verzia uľahčuje a zrýchľuje výmenu ventilov. Nie sú potrebné žiadne špecializované nástroje TPMS.
Eloxovaný hliník v čiernej farbe vyzerá pôsobivo a je reakciou na zvyšujúci sa počet čiernych ráfikov na poľskom trhu.
Prispôsobené na prácu v náročných podmienkach ( teplota, soľ, vlhkosť ). Autel garantuje najvyššiu kvalitu spracovania, navyše všetky výrobné procesy sú pod neustálou kontrolou.
Rozmery ventilku sú optimálne pre hliníkové ráfiky a sú 54,6 mm x 16,5 mm , pričom vynikajúca hmotnosť ventilu 13,5 g robí celý senzor extrémne ľahkým a nemá negatívny vplyv na jazdné parametre kolesa.
TPMS monitoruje tlak v pneumatikách vozidla a informuje o tom, či je tlak správny, čo ovplyvňuje bezpečnosť vodiča a cestujúcich, komfort cestovania, nižšie opotrebovanie pneumatík a spotrebu paliva nášho vozidla.
Programovanie senzorov AUTEL možno rozdeliť do 4 spôsobov:
- Kopírovanie cez OBD
Programátor musíte pripojiť cez port OBD, zapnúť zapaľovanie a následne stiahnuť údaje o existujúcich snímačoch uložených v pamäti z riadiacej jednotky vozidla. Tieto údaje je potom potrebné zaznamenať na snímače. Táto možnosť nevyžaduje režim učenia polohy, pokiaľ snímače nainštalujeme do nových kolies v súlade s predchádzajúcimi polohami kolies.
- Skopírujte aktiváciou
Tento postup zahŕňa manuálne a jednorazové vynútenie už nainštalovaného snímača, aby odosielal údaje s ID číslami. Snímač na to zareaguje odoslaním signálu do zariadenia, ktoré si uloží ID číslo a polohu kolesa a po uložení všetkých snímačov prenesie údaje do nových snímačov. Tu sa tiež oplatí zapamätať si označenie skopírovaného ID podľa predchádzajúcich polôh koliesok. To nám pomôže vyhnúť sa tomu, aby sme sa museli znova učiť pozíciu. Pretože pre „centrálnu stanicu“ sa nič nezmenilo.
- Manuálne zadanie identifikačného čísla
Ak nie je možné prečítať ID z riadiacej jednotky alebo stiahnuť čísla odoslané snímačom (pri jeho poškodení pri montáži alebo demontáži pneumatiky alebo vybití batérie), prichádza na rad tento postup. Čísla z pôvodného snímača si iba zapíšeme a napíšeme na klávesnici programovacieho zariadenia. Skopírované číslo pošleme na čistý univerzálny snímač a máme kópiu predchádzajúceho snímača. Tu si treba dať pozor, aký formát zadávania údajov máte nastavený vo vašom zariadení. Kvôli takému veľkému počtu snímačov boli výrobcovia nútení použiť dva formáty ID. Desatinný formát "Dec" t.j. iba číslice od 0 do 9 a hexadecimálny formát "Hex" t.j. od 0 do 9 a písmená z AF. Preto, ak má naše ID číslo senzora iba číslice, používame desiatkovú sústavu. Pamätajme na to, pretože to urýchli prácu pri programovaní.
- Automatické vytváranie ID senzorov
V prípadoch, keď nevieme identifikovať ID čísla snímača ani cez OBD, aktiváciou alebo načítaním priamo zo snímača, alebo keď do auta inštalujeme druhú sadu kolies, využívame možnosť automatického vytvorenia nového ID snímača. Niektoré zariadenia ponúkajú možnosť vytvoriť 16 alebo dokonca 32 nových čísel počas jednej programovacej relácie.
| Kategória: | Ventily a príslušenstvo |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.016 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
.png)