HP 602 Vysokotlakový ventil - V3.23.2
HP 602 Vysokotlakový ventil - V3.23.2
Vysokotlakový ventil HP602 od spoločnosti WONDER , vyrobený v Taliansku, je najkvalitnejší ventil pre bezdušové pneumatiky osobných automobilov, SUV a dodávkových vozidiel namontovaných na hliníkových a oceľových ráfikoch „ako originálna výbava“ vrátane: od Mercedesu. Ventil je vďaka svojim parametrom veľmi univerzálny a pasuje na širokú škálu ráfikov. Typ HP sa vzhľadom na maximálny povolený tlak volí najmä pre kolesá zásobovacích automobilov. Ventil HP je zárukou bezpečnosti pri každodennom používaní a kvality. 1 Ks v balení.
Univerzálny
- možno použiť na väčšinu dostupných ráfikov kolies:
- v dodávkach
- v kempingových autách
- v nosičoch
Osvedčená kvalita
- odolný voči ozónu
- odolný voči atmosférickým faktorom
- UV odolný
Bezpečnosť
- každá výrobná dávka je podrobená testom kvality
Vhodné parametre
- celková výška: 62,4 mm
- výška bez uzáveru: 50,8 mm
- Priemer základne ventilu:
- priemer hlavy ventilu: 13 mm
- guma obsahujúca syntetickú gumu EPDM
- maximálny tlak: 6,9 bar
Produkt je úplne kompletný
- ventily sú dodávané s pružinovou vložkou s tesnením a uzáverom
- ventil pripravený na inštaláciu
Výhody:
- kombinuje výhody gumových a kovových ventilov
- ventil vyrobený z mosadze a gumy so syntetickou gumou EPDM
- odolný voči ozónu a atmosférickým faktorom
- UV odolný
- záruka bezpečnosti pri každodennom používaní
- spoľahlivé tesnenie ráfika
- Vysoká tlaková účinnosť - ako kovový ventil, maximálny tlak: 6,9 bar
- pasuje takmer na každý ráfik
- ventily sú dodávané s vložkou a uzáverom
- produkt vyrobený v Taliansku
- spĺňa najvyššie požiadavky OEM, takzvaná prvá montáž.
Prečo by ste mali vymeniť ventily:
- Ventil počas prevádzky stráca tlak v dôsledku vysokého namáhania
- Guma krehne a starne vplyvom ozónu vo vzduchu, okolitého tepla a tepelného žiarenia z bŕzd.
- Ventil podlieha korózii v dôsledku vnikania nečistôt.
- Záťaž hmotnosti spôsobená odstredivými silami pri vysokých rýchlostiach ovplyvňuje životnosť ventilu
- Poškodenie spôsobené nárazom kameňa alebo kontaktom s obrubníkom ovplyvní životnosť ventilu.
Inštalácia:
Skontrolujte otvor. Otvor ventilu musí byť okrúhly a nie oválny. Priemer 11,3 –0/+ 0,4 mm. Otvor ráfika musí byť bez poškodenia.
Na inštaláciu použite príslušný nástroj na inštaláciu ventilu - páku ventilu. Aby ste predišli poškodeniu, nenaťahujte ventily počas inštalácie. Pre bezpečnú a jednoduchú inštaláciu ventilu použite montážnu pastu.
Po inštalácii nesmie strmeň vyčnievať za vonkajší okraj ráfika. Pri montáži ventilu na oceľový ráfik pamätajte na to, že maximálne vychýlenie ventilu po montáži by malo byť 25°. Ak je priehyb po inštalácii uzáveru príliš veľký, mal by sa nainštalovať kovový ventil.
Po montáži nezabudnite na uzáver ventilu, pretože chráni vložku pred nečistotami a koróziou.
Prevádzkové podmienky:
Maximálna odporúčaná rýchlosť pri použití gumových ventilov je 180 - 210 km/h. Pre vyššie rýchlosti by sa mali použiť kovové ventily.
Maximálny prevádzkový tlak pri teplote okolia je 6,9 bar.
Poznámka: Tlak vzduchu sa zvyšuje so zvyšujúcou sa teplotou pneumatík! Pri pracovných tlakoch nad 7 barov sú kovové ventily určené pre prevádzku do
14 barov.
Ukladací priestor:
Ventil HP je vyrobený čiastočne z gumovej zmesi. Nesprávne skladovanie urýchľuje prirodzené starnutie gumy a tiež spôsobuje zníženie elasticity gumy. Nesprávne skladovanie môže spôsobiť praskliny v gumovej časti v oblasti upínania, ktoré sa môžu po montáži zväčšiť. V takejto situácii hrozí strata tlaku v pneumatikách.
| Kategória: | Ventily pre pneumatiky |
|---|---|
| Hmotnosť: | 0.018 kg |
| Celková výška: | 62,4 mm |
| Index: | 562-2651 |
| Kapota: | Áno |
| Kód výrobcu: | 1221 |
| Maximálny tlak: | do 6,9 bar |
| Množstvo: | 1 kus |
| Priemer sedadla: | 11,3 mm |
| Pružinová vložka: | Áno |
| Stav: | nový |
| Symbol podľa ETRTO: | V3.23.2 |
| Tŕň: | mosadz |
| Výška bez kapoty: | 50,8 mm |
| Základňa: | guma so syntetickou gumou |
| Značka: | WONDER |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
.png)