STATUSY DOSTUPNOSTÍ:
Na externom sklade. Odoslanie 3 - 5 prac. dní.
Tovar je skladom u dodávateľa. Predpokladaní čas odoslania do 5 pracovných dní.
Na externom sklade. Odoslanie 7 -10 prac. dní.
Tento tovar pre Vás objednáme u distribútora. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 7-10 dní.
Na objednávku. Vybavenie 7-10 prac. dní.
Tento tovar pre Vás objednáme u distribútora. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 7-10 dní.
Momentálne nedostupný. Pozrite si naše varianty.
Tovar nie je dostupný na expedičnom ani dodávateľskom sklade. Radi Vám zistíme dostupnosť, prípadne ponúkneme inú variantu.
Tovar je aktuálne nedostupný. Dotazuj dostupnosť.
Tovar nie je dostupný na expedičnom ani dodávateľskom sklade. Radi Vám zistíme dostupnosť, prípadne ponúkneme inú variantu.
Realizácia služby je na objednávku v priebehu 14 dní. Pre presný dátum nás neváhajte kontaktovať.
U dodávateľa . Plánované dodanie do 5 prac. dní.
Tovar nie je dostupný na expedičnom sklade. Je dostupný na sklade dodávateľa. Plánované dodanie do 5 prac. dní
NA OBJEDNÁVKU. TERMÍN DODANIA UPRESNÍME.
Tovar je dostupný na objednávku. Dostupnosť a termín dodania Vám upresníme.
MOŽNOSTI OBJEDNANIA:
- Na našom internetovom obchode
- Telefonicky na +421 948 687 660, +421 948 171 578
REGISTRÁCIA ZÁKAZNÍKA - (Nevyžaduje sa)
Užívateľské meno a heslo si dobre zapamätajte (poznamenajte) – nebudete musieť nabudúce zadávať Vaše údaje, budete môcť jednoducho kontrolovať priebeh vybavovania Vašej objednávky a v neposlednom rade tiež urýchlite spracovanie objednávky na našej strane.
DODANIE - Čo sa stane po objednaní
Po ukončení objednávky na našom internetovom obchode obdržíte na Váš email potvrdenie o registrácii Vašej objednávky.
Pre produkty ktoré sú skladom je informačná doba dodania uvedená na detaily produktu.
Pokiaľ objednávka obsahuje produkty ktoré sú skladom a teda je možné jej kompletné vybavenie je Vaša objednávka expedovaná ihneď s doručením už v nasledujúci pracovný deň.
Objednávky s tovarom ktorý nie je skladom dodávame v bežných prípadoch do 7 až 10 dní. Preto v takomto prípade očakávajte email s upresnením dodania Vašej objednávky.
EXPEDOVANIE TOVARU
Informácia o expedovaní tovaru Vám bude zaslaná na Váš email. Zároveň o odoslaní budete informovaný aj SMS správou. V nasledujúcich dvoch pracovných dňoch očakávajte doručenie.
DOPRAVA A PLATBA
Viac sa dozviete v sekcii DOPRAVA
VRÁTENIE TOVARU
U nás je vrátenie tovaru jednoduché.
Viac sa dozviete v sekcii ZÁKAZNÍCKA PODPORA- Odstúpenie od zmluvy
REKLAMÁCIE
Ak máte akékoľvek problémy so zakúpenými produktami neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme a ak to bude v našich možnostiach aj za Vás vyriešime.
VYBAVENIE REKLAMÁCIE OD DVERÍ K DVERÁM
Po dohode s kupujúcim zabezpečujeme prevzatie na reklamáciu od kupujúceho a doručenie kuriérskou službou v našej administrácii a na naše náklady. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.
Viac sa dozviete v sekcii ZÁKAZNÍCKA PODPORA- Reklamačný formulár
NEKOMPLETNOSŤ A POŠKODENIE DODÁVKY
Prosíme venujte zvýšenú pozornosť pri prevzatí zásielky, skontrolujte obsah a stav objednaného tovaru v prítomnosti kuriéra.
V prípade, že sa vyskytla chyba (poškriabanie, akékoľvek poškodenie, nesprávne množstvo tovaru), prosíme v prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti vypísať správu o škode, ktorá by mala obsahovať dátum, čas doručenia a popis vady/nedostatkov. Následne Vás žiadame o skoré informovanie nášho e-shopu na tel. čísle +421 948 687 660, alebo emailom na eshop@mojadielna.sk
Úplné obchodné a reklamačné podmienky si prečítate sem:
NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?
Áno, môžete. O termíne naskladnenia Vás budeme informovať. V prípade dostupnosti “na dotaz” je potrebné nás kontaktovať.
2. Čo znamená dostupnosť na objednávku, dotaz alebo na dopyt?
Dostupnosť vždy overujeme u dodávateľa. Je potrebné napísať e–mail s presným názvom a kódom produktu na eshop@mojadielna.sk. Dostupnosť overíme a termín Vám prepošleme.
3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?
Je potrebné poslať e–mail na adresu: eshop@mojadielna.sk kde bude uvedené číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.
4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?
Doplniť objednávku je možné len do chvíle kým nie je vyexpedovaná.
5. Môžem objednávku stornovať?
Áno. Zrušenie objednávky je možné prostredníctvom e-mailu: eshop@mojadielna.sk alebo telefonicky na: +421 948 687 660.
6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?
Pri uplatnení reklamácie sa odporúča, aby kupujúci vyplnil reklamačný FORMULÁR.
7. Zaisťujete aj montáž?
Montáž nezaisťujeme. Sme len predajca.
8. Je u Vás možný osobný odber?
Osobný odber je možný po dohode v Trstenej/ Liptovskom Mikuláši. Pred tým je ale potrebné vytvoriť objednávku a my Vás po skompletizovaní objednávky vyzveme na odber.
9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?
Áno, pre nákup v našom e–shope nemusíte byť registrovaný.
10. Kedy mi dodáte tovar, ktorý aktuálne nemáte skladom?
Po prijatí Vašej objednávky a preverení dostupnosti u dodávateľa Vám vždy potvrdíme termín naskladnenia e–mailom.
11. Ako získam informácie o mojej objednávke?
Stav realizácie Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v klientskej sekcii. Prihlasovacie údaje nájdete v potvrdzujúcom e-maily o vytvorení objednávky. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e–mailu: eshop@mojadielna.sk, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky: +421 948 687 660.
12. Máte kamennú predajňu?
Nemáme, sme len e–shop.
13. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?
Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete vrátiť. Platbu Vám samozrejme vrátime a Vy si môžete objednať iný tovar. Viac v ZÁKAZNÍCKA PODPORA - Odstúpenie od zmluvy.
14. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?
Môžete platiť prevodom na účet (dopredu) ale len na tovar ktorý je skladom prípadne s dostupnosťou 7-10dní. V e–maily Vám pošleme potvrdenie objednávky a údaje potrebné k prevodu.
Môžete platiť na dobierku – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie.
15. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?
Cena dopravy sa odvíja od hmotnosti zásielky. V prípade, že budete objednávať viac produktov, stačí tieto produkty vložiť nezáväzne do košíka kde sa zobrazí ponuka dopravy v SR pre Vašu objednávku. Viac v sekcii DOPRAVA.
16. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?
V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.
17. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?
Áno, samozrejme. Je potrebné pozorne vypísať IČO, DIČ ak ste platca DPH aj IČ DPH.
18. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?
Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.
19. Keď máte na stránkach uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?
Áno, pokiaľ je na stránkach uvedené skladom, tak uvedené množstvo tovaru skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 15 minút.
20. Je možné tovar rezervovať?
Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa tovar pre Vás rezervuje.
Nenašli ste, čo ste hľadali? Máte otázky?
Napíšte nám: eshop@mojadielna.sk
tel. č: +421 948 687 660